فروشگاه سورس یونیتی

مایکروسافت: در ایکس باکس گیمز شوکیس، هیچ بازی ای دارای تریلر کامل CG نخواهد بود

ژوئن 6, 2023

مایکروسافت: در ایکس باکس گیمز شوکیس، هیچ بازی ای دارای تریلر کامل CG نخواهد بود.

مایکروسافت

 

کمتر از یک هفته تا نمایشگاه بزرگ ایکس باکس در ۱۱ ژوئن فاصله داریم، جایی که می دانیم Starfield با قدرت قرار است نمایش داده شود (در واقع نمایش خاص خود را دارد) . در هر صورت، نمی‌تواند بدتر از نمایشگاه اخیر سونی، که پر بود از بازی‌های چند پلتفرمی و به دنبال آن تاخیر در ساخت The Last of Us Factions باشد.

به نظر می رسد ایکس باکس از اشتباهات گذشته خود و سونی و سایر ناشران درس گرفته است. آرون گرینبرگ از مایکروسافت قول داده است که هیچ تریلر خالص CG در نمایش وجود نخواهد داشت و هر آنچه روی صفحه است برچسب گذاری می شود تا بدانید چیست:

ما به طور کلی در طول زمان شاهد کاهش تریلرهای صرفا CG بوده ایم، زیرا طرفداران از نشان دادن یک “مفهوم” برای یک بازی خسته شده اند، بدون اینکه نشان دهند بازی واقعاً چگونه خواهد بود. مقصر بزرگ این موضوع Redfall با تریلر CG بسیار پر زرق و برقش بود که بازی را توضیح نمی داد و از راه دور نشان دهنده محصول نهایی بسیار ضعیف آن نبود. بنابراین، مایکروسافت قرار نیست این کار را دوباره انجام دهد.

 

چیزی که با استفاده از “in-engine footage” ساخته شده است، هنوز نمی تواند لزوماً نماینده بازی باشد، اما بهتر از  CG کامل است. با این حال، همانطور که Diablo 4 اخیرا نشان داده است، هنوز هم می توانید از کات سین های CG در بازی خود برای تاثیرگذاری عالی استفاده کنید که در ابتدا و پایان آن بازی نشان داده شده است.

 

بنابراین، این بدان معنی است که ما حداقل باید گیم پلی Starfield و برخی چیزهای درون موتور را از Fable دریافت کنیم، جایی که آن موتور Forzatech است، چیزی که آن ماشین ها و پیست ها را بسیار زیبا می کند. بسیار کنجکاو هستم که ببینم وقتی به این ژانر ترجمه می شود چگونه به نظر می رسد.

همه چیزهایی که در اینجا نشان داده شده است لزوما قرار نیست در ۱۲ ماه آینده منتشر شوند، بنابراین آنها می توانند پیش نمایش بازی های مورد انتظار (مانند Fable) را که لزوماً به زودی منتشر نمی شوند، ارائه دهند. گرینبرگ همچنین وعده تریلر فیلم (عکسی از سونی که یک تریلر تصادفی Gran Turismo را در حین نمایش خود نشان داد) و هیچ تریلر تلویزیونی (خوشبختانه چیزی از فصل دوم برنامه تلویزیونی Halo نیست، که شاید مایکروسافت وانمود می کند که دیگر وجود ندارد) را وعده نمی دهد.

 

در مورد اینکه چه چیز دیگری در نمایشگاه نشان داده خواهد شد، با توجه به اینکه خود مایکروسافت اساساً فاش کرده است که Fable در آنجا حضور خواهد داشت. شایعات زیادی در مورد آنچه در راه است وجود داشته است، اما به نظر می رسد که بهتر از نمایش سونی در این دوره تابستانی باشد.

 

منبع:forbes