فروشگاه سورس یونیتی

خطای “Invalid License” در بازی Diablo 4

ژوئن 4, 2023

خطای “Invalid License” در Diablo 4

 

خطای "Invalid License"

 

در این مطلب تجربه راه اندازی بازی تازه رسیده Diablo 4 را در کامپیوتر شخصی و پلی استیشن گزارش خواهد شد.

راستش را بخواهید، فکم کمی باز بود که یک دقیقه بعد از ساعت ۷ عصر به وقت شرقی وارد دیابلو ۴ شدم، یک صف ۴ دقیقه ای داشتم که… در واقع در عرض چهار دقیقه تمام شد. من وارد شدم، Barbarian خود را ایجاد کردم و در حال حاضر در سطح ۴ هستم و فقط برای نوشتن این مقاله مکث کردم. بدون زمان انتظار طولانی، بدون خطا، بدون قطع ارتباط (هنوز).

اما من با کامپیوتر شخصی مشغول بازی بودم. اما در مورد بازیکنان PS5؟ظاهرا  آنها چندان خوش شانس نیستند!

 

در زمان نگارش این مقاله، یک خطای گسترده وجود دارد که می‌گوید «نمی‌توان مجوز معتبر برای Diablo 4 (کد ۳۱۵۳۰۶) پیدا کرد.» بدیهی است که این اتفاق برای افرادی می افتد که واقعاً بازی را خریداری کرده اند، بنابراین به نظر می رسد در تعامل بین بلیزارد و پلی استیشن مشکلی وجود دارد.

 

با این حال، ممکن است نسبت به Blizzard و کنسول ب گسترده تر باشد. من شنیده ام که حداقل برخی از بازیکنان ایکس باکس این پیغام خطا را دریافت می کنند، اما به نظر می رسد که بازیکنان به طور کلی با مایکروسافت موفقیت بیشتری کسب کرده اند. به نظر می رسد خطای PS5 به هر دلیلی شایع تر است.

 

بلیزارد واقعاً این موضوع را از طریق مدیر انجمن خود و یک پست انجمن در اینجا تأیید کرده است. آنها به طور خاص می گویند پلی استیشن!حتی اگر چند نفر از ایکس باکس نیز با این خطا روبرو شده باشند. پیام فقط می گوید:

ما گزارش‌هایی را در مورد کاربران پلی‌استیشن می‌بینیم که خطاهای مجوز نامعتبر را تجربه می‌کنند. تیم در حال حاضر در حال بررسی این موضوع است و زمانی که اطلاعات بیشتری به دست آوردیم به روز رسانی خواهد شد.

 

اگر برای راهنمایی در مورد یک راه حل به اینجا آمده اید، متأسفم که هنوز نمی توانم به شما کمک کنم، زیرا به نظر می رسد فعلا راهی وجود ندارد. من از اقدامات شدیدی مانند نصب مجدد بازی ۸۰ گیگابایتی یا هر چیز دیگری اجتناب می کنم، زیرا احتمالاً غیرضروری خواهد بود و به هر حال مشکل را برطرف نمی کند. اما بله، یک مشکل گسترده وجود دارد، شما تنها نیستید.

 

به طور طبیعی، بسیاری از بازیکنان Diablo نگران بودند که ممکن است مشکل دیگری با خطای ۳۷ در دست داشته باشیم، کد خطای قدیمی که به طور بی پایانی Diablo 3 را در زمان راه اندازی فلج کرد. … بعید به نظر می رسد که ما به سمت چیزی به این بدی رفته ایم. با توجه به اینکه این یک مشکل خاص کنسول است، به این معنی است که سرورهای بلیزارد به طور کلی عملکرد بدی ندارند.

منبع:videogamer