فروشگاه سورس یونیتی

ایکس باکس برای شانس بیشتر، باید بازی‌های RPG داشته باشد

می 31, 2023

ایکس باکس اگر می‌خواهد شانسی داشته باشد، باید بازی‌های RPG داشته باشد

ایکس باکس

 

اگرچه مشخص است که ایکس باکس چیزهای زیادی برای اثبات در نمایشگاه آتی خود دارد، اکنون واضح‌تر از همیشه است که نقش‌های RPG جایی هستند که شرکت باید برای تغییر ثروت خود به آن نگاه کند.

ما قبلاً اشاره کرده‌ایم که چگونه بسیاری از امیدهای شرکت روی Starfield سوار می‌شوند، اما این تنها RPG آینده‌ای نیست که طرفداران از آن هیجان‌زده هستند. پس از اینکه یک تریلر ممکن است از موسیقی سریال استفاده کرده باشد یا نباشد، هنوز یک عطش واقعی برای اخبار در مورد بازگشت Fable وجود دارد!

اگر این کافی نبود، کافی است به چند بازی RPG دیگر که می دانیم برای ایکس باکس می آیند نگاه کنید: The Elder Scrolls 6، Avowed و The Outer Worlds 2 . همه به طور منطقی پتانسیل این را دارند که اعلامیه های پرفروشی برای این شرکت به نمایش درآورند، به خصوص اگر جزئیات ملموسی از آنها به جای یک تیزر کوتاه دیگر CGI دریافت کنیم.

Skyrim به قدری محبوب شده است که هنوز بعد از دوازده سال در گفتگو است. این همان چیزی است که سازندگان کنسول رویای آن را می بینند و دلایلی را برای بازیکنان ارائه می دهد که کنسول خود را مدت ها پس از عرضه اولیه تحویل بگیرند. Aowed می‌تواند چیزی کاملاً جدید ارائه دهد، که قبلاً ندیده‌ایم – با آن استعداد علامت تجاری Obsidian برای انجام کارها کمی متفاوت. The Outer Worlds 2 از یک مکان مشابه می آید – اما فرصتی فوق العاده برای اصلاح عیوب و ایجاد پایه محکم اولین سفر امیدوارکننده خواهد بود.

یک مسئله بالقوه این است که RPG ها سرمایه گذاری های بزرگی هستند. به طور کلی، بازیکنان انتظار دارند که برای مدت طولانی با آنها بازی کنند. این بدان معناست که خطر انتشار بیش از حد RPG در همان زمان وجود دارد. چسبیدن بیش از حد به یک ژانر طبیعتاً مخاطبان شما را کوچک می‌کند و لزوماً نمی‌تواند یک پلتفرم را به طور نامحدود سرپا نگه دارد، اما چند ژانر در طول سال یک استراتژی هوشمندانه است. مطمئناً، این چیزی شبیه به Tears of the Kingdom نیست که به لطف انحصار و محتوای تقریباً بی پایان خود هزاران کنسول را به تنهایی بفروشد، اما تا زمانی که میانگین ضربات نسبتاً بالا باشد، این فرصت برای Xbox وجود دارد که خود را در جای خوبی قرار دهد. .

 

این بدان معنا نیست که پلی استیشن نیز RPG های خود را ندارد – Final Fantasy 16 واضح ترین مثالی است که باید به آن اشاره کرد. اما جالب است بدانید که قبلاً پلی استیشن با توجه به روابط نزدیکش با ژاپن و تعداد JRPG های انحصاری که داشت، استدلال محکمی داشت که باید به عنوان خانه بازی های RPG در نظر گرفته شود.

 

حداقل وقتی صحبت از نقش‌آفرینی‌های وسترن می‌شود، Xbox در حال حاضر بخش بزرگی از بازار را در اختیار دارد، مخصوصاً از زمانی که Bethesda را خریداری کرد. اما اگر مثلاً Dragon Age Dreadwolf یا حتی Mass Effect بعدی به عنوان یک انحصاری Xbox معرفی شود، بمبی را تصور کنید؟ فراتر از قلمرو امکان نیست – هرچه باشد، Mass Effect اصلی برای مدتی یک انحصاری Xbox 360 بود. با این حال، این می‌تواند در برای ایکس‌باکس یک موضع عالی باشد، و همان‌قدر که ممکن است در کوتاه‌مدت چند جنگ کنسولی را شعله‌ور کند، می‌تواند جایگاهی عالی به عنوان کنسول بازی‌های RPG به آن‌ها بدهد.

زمانی که Xbox Showcase در ۱۱ ژوئن ۲۰۲۳ برگزار می‌شود، دقیقاً چه چیزی را ایکس‌باکس در چنته خود دارد – و بلافاصله بعد از آن Starfield Direct.

منبع:videogamer