آموزش مقدماتی یونیتی

یونیتی یک موتور بازی ۳D/2D و یک IDE قدرتمند برای توسعه دهندگان است. یونیتی به عنوان موتور بازی می تواند بسیاری از مهمترین ویژگی های داخلی را که باعث کارکرد بازی می شود را ارائه دهد. این بدان معناست که مواردی مانند فیزیک ، رندر سه بعدی و تشخیص برخورد در این موتور وجود دارد. از دیدگاه توسعه دهندگان ، به این معناست که نیازی به اختراع مجدد چرخ نیست.

آنچه یونیتی را حتی قوی تر می کند این است که شامل “Asset Store” می باشد که فروشگاهی است که توسعه دهندگان می توانند آثار خود را در آنجا بارگذاری کرده و در اختیار جامعه هدف خود قرار دهند. شما حتی می توانید با مراجعه به این فروشگاه ، یک سری از اشیا و آبجکت های بازی را دانلود کرده و به صورت آماده در پروژه خود قرار دهید.

شما با استفاده از یونیتی ، تجربه طراحی منحصربه فرد و سرگرم کننده را خواهید داشت. یونیتی برای کسانی که به بازی سازی علاقه دارند و می خواهند شروع کنند ، بسیار مناسب است.

دوره آموزش مقدماتی بازی سازی با یونیتی ، شما را با مقدمات اولیه ساخت بازی در این موتور بازی‌سازی آشنا می‌کند. با استفاده از محتویات این دوره آموزشی، شما می‌توانید بازی‌هایی ساده و ابتدایی را ایجاد کرده و مهارت خود را در کار با این موتور بازی‌سازی قدرتمند بهبود بخشید.

آموزش مقدماتی یونیتی

سرفصل‌های دوره آموزشی بازی سازی با یونیتی:

– مناسب برای مبتدیان موتور بازی‌سازی یونیتی

– امکان ساخت بازی‌های کلاسیک و ۲ بعدی

– یادگیری مفاهیم اولیه

– آموزش کامل قسمت‌های مختلف محیط نرم افزار یونیتی

– آموزش ساخت اشیا، تایمر، انیمیشن‌ها، درج صوت و …

و …

دانلود آموزش  پارت اول

دانلود پارت دوم

kaliboys.com

منبع: yasdl.com