فروشگاه سورس یونیتی

شیائومی و لپ تاپ‌های گیمینگ ؛ ریسک بزرگ چینی‌ها در بازار پُر از رقیب

آگوست 6, 2019

چندی پیش احتمال خبر معرفی یک لپ تاپ گیمینگ جدید از شرکت چینی «شیائومی» را برای شما عزیزان منتشر کردیم. لپ تاپی باریک با سخت افزارهای قدرتمند که اقدامی جاه طلبانه از سوی Xiaomi به حساب می‌آید. این شرکت امروز سری جدید لپ تاپ‌های مخصوص بازی خود، با نام Mi Gaming جدید را معرفی کرد.

سری جدید لپ تاپ‌های گیمینگ Mi Gaming محصول شرکت چینی شیائومی، در ۳ مدل معرفی شده است. این ۳ مدل از نظر پیکربندی و قطعات سخت افزاری با یکدیگر متفاوت هستند. شیائومی از دو کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 1660 Ti و GeForce RTX 2060 در تولید این نوت بوک ها استفاده می‌کند؛ GeForce RTX 2060 با قابلیتRaytracing، می‌تواند گیمرهای لپ تاپی را مهمان لذت بردن از فناوری جدید انویدیا کند.

سری جدید لپ تاپ‌های گیمینگ Mi Gaming که برای اولین بار در ChinaJoy 2019شانگهای نمایش داده شدند، از جدیدترین پردازنده‌های کلاس نوت بوک شرکت اینتل بهره برده و از جمله مدل‌های مورد استفاده می‌توان به Core i7-9750H و Core i5-9300H اشاره کرد. مدل‌های جدید Mi Gaming با نمایشگر ۱۵٫۶ اینچی، از وضوح FHD پشتیبانی کرده و نسبت نمایشگر به بدنه نیز به ۸۱ درصد رسیده است. به گفته شیائومی، این مانیتور تا ۷۲ درصد از گستره رنگ NTSC را نمایش خواهد داد.

 

4aVogyQJxDfyCxSEfg6TQG.jpg

فناوریNVIDIA G-Sync    در لپ تاپ های گیمینگ شیائومی

دیگر ویژگی این مانیتور را می‌توان پشتیبانی از فناوری NVIDIA G-Sync دانست که فرکانس به‌روزرسانی پنل را به ۱۴۴ هرتز خواهد رساند. لپ تاپ‌های Mi Gaming با ضخامت نزدیک به ۲۱ میلی متر، در رده نوت بوک های گیمینگ باریک دسته بندی می‌شوند. یک درگاه HDMIو دو درگاه USB 3.1 نوع Type-A هم برای آنها تعبیه شده است. در حال حاضر اطلاع دقیقی از میزان ظرفیت باتری مورد استفاده در اختیار نداریم. شروع قیمت این نوت بوک ها از ۱۰۸۶ دلار بوده و در بالاترین مدل به ۱۲۴۶ دلار می‌رسد. یک مدل با ۸ گیگابایت حافظه رم، و دو مدل دیگر با ۱۶ گیگابایت رم به همراه ۵۱۲ گیگابایت SSD برای هر سه نمونه عرضه می شوند.

xiaomi_mi_gaming_laptop_270.jpg

 

منبع: www.shahrsakhtafzar.com