فروشگاه سورس یونیتی

هدست ThinkReality VRX لنوو در بریتانیا معرفی شد

می 31, 2023

هدست ThinkReality VRX لنوو در بریتانیا معرفی شد.

 هدست ThinkReality VRX

 

هدست VR سازمانی پیشرو برای کاربران نهایی بریتانیا راه اندازی شد

این سه‌شنبه، منتهی به رویداد عظیم AWE 2023 امسال، لنوو از هدست ThinkReality VRX خود برای کاربران نهایی سازمانی رونمایی کرد که اکنون از ژوئن ۲۰۲۳ در سراسر جهان، به ویژه برای مشتریان در بریتانیا، در دسترس است.

سیستم ThinkReality VRX لنوو با قیمت ۱۳۰۴ پوند در بازار عرضه خواهد شد. علاوه بر این، لنوو محصول خود را به‌عنوان مدل دستگاه به‌عنوان سرویس (DaaS) از طریق TruScale شریک ارائه می‌کند تا به کاربران نهایی سازمانی مدل‌های مالی و خدماتی را برای مقیاس‌بندی راه‌حل‌های XR محل کار شرکت ارائه دهد.

لنوو هدست ThinkReality VRX خود را متناسب با خدمات XR و Metaverse درجه یک سازمانی طراحی کرده است. این هدست دارای ویژگی هایی برای تضمین نتایج سازمانی با کیفیت بالا است، مانند ۶DoF، پردازنده Snapdragon® XR2+ Gen 1، و MR تمام رنگی.

علاوه بر این، فرم باریک طراحی، کاربران نهایی سازمانی را قادر می سازد تا از برنامه های VR برای مدت طولانی استفاده کنند. این دستگاه همچنین دارای یک سیستم تهویه است که گرما را از صورت کاربر دور می کند.

 

اولین نمایش ThinkReality VRX در بریتانیا به مشتریان منطقه اجازه می دهد تا در اکوسیستم Lenovo از راه حل های XR و Metaverse درجه سازمانی، که شامل راه حل های سخت افزاری و نرم افزاری مانند ThinkReality A3 و پلتفرم های مدیریت دستگاه های تلفن همراه پیشرو (MDM) است، شرکت کنند.

 

لنوو از مجموعه شرکای Snapdragon Spaces خود می‌تواند مجموعه‌ای از برنامه‌های کاربردی را ارائه دهد که مناسب طیف وسیعی از موارد استفاده تجاری شرکای خود است. برخی از شرکت های فراگیر عبارتند از Glue، TaleSpin، Engage XR، XRHleath، Roundtable Learning، Strivr، TRIPP، Arthur، VictoryXR، Holo-Light و Fundamental VR.

اکوسیستم Lenovo XR به مشتریان سازمانی این امکان را می دهد تا از آموزش مهارت های نرم و سخت آماده برای کاربران نهایی عمودی مختلف در تولید، خودرو و مراقبت های بهداشتی استفاده کنند. علاوه بر این، طبق گفته این شرکت، مجموعه XR آن می تواند به مشتریان در ارائه عملیات سازمانی عملی تر و موثرتر کمک کند.

 

در نهایت، سخت‌افزار ThinkReality VRX لنوو با ملاحظات امنیتی عمیقی همراه است و به مشتریان این امکان را می‌دهد تا داده‌های حساس شرکت در تجهیزات غوطه‌وری لنوو را با اطمینان مدیریت کنند.

 

منبع:xrtoday