فروشگاه سورس یونیتی

فصل دوم The Last Of Us پیش از اعتصاب نویسندگان، برای سال ۲۰۲۵ برنامه ریزی شده بود

می 30, 2023

فصل دوم The Last Of Us پیش از اعتصاب نویسندگان، برای سال ۲۰۲۵  برنامه ریزی شده بود.

اینکه آیا برنامه به دلیل توقف کار تغییر می کند یا خیر، مشخص نیست.

فصل دوم The Last Of Us

 

The Last of Us یکی از محبوب‌ترین سریال‌های HBO در سال‌های اخیر بوده است و طرفداران به‌طور قابل‌توجهی مشتاق هستند که بدانند چه زمانی ممکن است سریال برای فصل دوم خود بازگردد. ما نمی دانیم چه زمانی این اتفاق می افتد، اما فرانچسکا اورسی، رئیس HBO، اعلام کرده است که برنامه قبل از شروع اعتصاب نویسندگان هالیوود، این بود که درام مبتنی بر بازی ویدیویی Naughty Dog برای فصل دوم آن در سال دوم بازگردد. ۲۰۲۵٫

او به Deadline گفت که هنوز خیلی زود است که بگوییم چگونه برنامه ممکن است به دلیل توقف کار تأثیر بگذارد. اورسی گفت: «ما برای سال ۲۰۲۵ مشغول کار بر The Last Of Us بودیم.”

 

همچنین در این مصاحبه، اورسی گفت که فصل ۲ اعضای جدید بازیگران را اضافه می کند، اما او فعلا “نمی تواند وارد آن شود”. انتظار می‌رود که فصل ۲ به اقتباس از رویدادهای The Last of Us Part II بپردازد و یکی از شخصیت‌های اصلی آن بازی، ابی، در فصل دوم سریال ظاهر شود. اورسی همچنین تایید کرد که فصل ۲ در ونکوور فیلمبرداری خواهد شد، برخلاف کلگری از فصل ۱٫

اورسی گفت: «تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که [کریگ مازین، مجری برنامه] نوسان بزرگی را از نظر سرگرمی، مربوط به کلیک‌کننده‌ها، و همچنین از پویایی شخصیت‌های  بین شخصیت‌های ما، جوئل، الی و فراتر از آن انجام می‌دهد.

 

انتظار می رود The Last of Us در آینده برای فصل سوم بازگردد. اورسی گفت که هنوز هیچ چیز قفل نشده است، و HBO همه چیز را یک فصل در یک زمان پخش می کند.

 

اورسی گفت: «من فکر می‌کنم کریگ و [نویسنده نیل دراکمن] هنوز در حال بررسی هستند که قرار است به کجا برسند. “در حال حاضر هیچ تضمینی وجود ندارد که ما یک فصل ۳ داشته باشیم، اما من می دانم که هر دوی آنها چشم اندازی برای فصل ۳ دارند. هنوز نمی دانم که آیا این به انجام دادن [فصل های] بیشتر کمک می کند یا خیر.”

 

اعتصاب نویسندگان هالیوود بر تعدادی از پروژه های بزرگ تأثیر می گذارد. فیلم Blade مارول در حال توقف تولید است، در حالی که فصل ۵ Stranger Things نیز به طور موقت تعطیل می شود. برخی از سریال‌های تلویزیونی، مانند خانه اژدها و حلقه‌های قدرت، فیلمبرداری خود را در طول اعتصاب ادامه می‌دهند، البته بدون هیچ نویسنده‌ای سر صحنه.

 

این اولین اعتصاب نویسندگان از سال ۲۰۰۷ – ۲۰۰۸ است. از زمان شروع اعتصاب در ۲ مه، نویسندگان خارج از استودیوهای بزرگ در کالیفرنیا برای شرکت‌هایی مانند دیزنی، WB Discovery و نتفلیکس اعتصاب کرده‌اند. نویسندگان به دنبال دستمزد بالاتر،  حداقل نیاز کارکنان، و اقدامات حفاظتی هستند در مورد استفاده از هوش مصنوعی برای فیلمنامه نویسی.

منبع:gamespot