فروشگاه سورس یونیتی

بهترین بازی های ۲۰۱۹ که نباید از دست داد

آگوست 12, 2019

بهترین بازی های ۲۰۱۹ که نباید از دست داد:

بهترین بازی های ۲۰۱۹

۲۰۱۹ سالی مملو از بازی‌های بزرگ به نظر می‌رسد؛ بازی‌هایی که در این مطلب نگاهی به برخی از مورد انتظار‌ترین‌های آن‌ها خواهیم داشت.

  • بازی Resident Evil 2 Remake
سری Resident Evil را می‌توان یکی از عناوین مهم در صنعت بازی‌‌های ویدئویی به شمار آورد. بازی که البته ایده‌ی اولیه‌ی آن از عنوانی با نام Sweet Home گرفته شد؛ عنوانی که توسط کپکام در سال ۱۹۸۹ به بازار عرضه شد و به نوعی می‌توان آن را آغازگر سبک ترس و بقا به شمار آورد.
این عنوان دوباره ساخته شده(Remake) همان چیزی که باعث می‌شد نسخه اصلی جذاب باشه با خودش به همراه دارد، شما را در یک اتاق کوچک با تعداد زیادی هیولا و زامبی تنها می‌گذارد و البته هیچ وقت هم تعداد کافی گلوله به شما نمی‌دهد موضوع وقتی جالب تر می‌شود که یک غول بسیار قدرتمند هم به دنبال شما می‌گردد و اگر زیادی سریع حرکت کنید او صدای شما را خواهد شنید پس حق ندارید با سرعت فرار کنید وگرنه اوضاع از وضع موجود هم خراب تر خواهد شد شرایطی که حتی موقع خواندن این مطلب هم کمی دلهره آور است، حال همه این اتفاقات را با یک گرافیک بسیار نزدیک به واقعیت، یک موسیقی دلهره آور و صداهای وحشتناک جمع کنید، تا متوجه شوید که یک بازی می‌تواند از آن چیزی که فکر می‌کنید ترسناک‌تر باشد
  • بازی Kingdom Hearts 3

تفاوتی نمی‌کند که شما هم حدود ده سال است که منتظر عرضه عنوان جدید این سری هستید یا اصلا هیچ یک از عناوین این سری را بازی نکرده‌اید، به هر حال بازی Kingdom Hearts 3 تقریبا از همه‌ی جنبه‌های ممکن پیشرفت کرده است. درسته که داستان بازی کمی پیچیده است و تعداد کاراکترهای بازی هم بیش از حد مورد انتظار است ولی هیچ چیز جالب‌تر از هم تیمی شدن با گوفی و کاراکترهای بی‌نظیر دیزنی که در هر دنیایی جای خودشون را باز می‌کنند نیست.
وقتی شما کارتون توی مبارزات به پایان رسید میتونین سوار یک کشتی بشین و به آسمان زل بزنین یا صورت‌های فلکی رو پیدا کنین،یا به دنبال مواد خاصی برای پخت نوعی غذا بگردید، همه دنیاها دقیقا همانطور که میخواهید با دقت و حسن نیت طراحی شده‌اند، این همان چیزی است که این عنوان را از بقیه سری جدا می‌کند و آن‌را به یکی از بهترین‌های سال ۲۰۱۹ و ماه ژانویه تبدیل می‌کند بیایید امیدوار باشیم که برای دیدن Kingdom Hearts 4 مجبور نباشیم ۱۰ سال دیگر صبر کنیم.
  • بازی Metro Exodus

بازی Metro Exodus بهترین عنوان سری Metro است که به طرز ناجوانمردانه‎‌ای این سری نادیده گرفته شده، این بازی بسیار بازتر از دو عنوان گذشته خود است و البته نسبت به سری‌های جهان باز مثل Fallout 4 و Far Cry تمرکز بیشتری دارد. این بازی دقیقا همان قدر به شما آزادی می‌دهد که ماموریت‌ها را به روش خودتان انجام دهید و آنطور که شما می‌خواهید بازی را پیش ببرید ولی این آزادی آنقدر نیست که در ماموریت‌های مختلف گم شوید و ندانید که حرکت بعدی چیست.
هرچه در بازی پیش می‌روید ماموریت‌ها بیشتر و بیشتر متمرکز می‌شوند و شما را در خط داستانی قرار می‌دهند، تحسین برانگیز است که چقدر ماموریت‌ها خوب سازماندهی شده‌اند با وجود اینکه بازی تمرکز زیادی روی طراحی محیط جهان باز داشته.
  • بازی Apex Legends

تا ماه های گذشته حتی کسی اسم Apex Legends را هم نشنیده بود ولی حالا شانه به شانه‌ی Fortnite در سبک بتل رویال حرکت می‌کند و حتی کاندید جدی برای عنوان بهترین بازی سال است، با وجود اینکه حضور این بازی به این معنا است که Titanfall 3 فعلا در کار نخواهد بود اما احتمالا همه‌ی طرفداران این سری خوشحال هستند که در عوض یکی از بهترین بازی های سبک بتل رویال را دریافت کرده‌اند که با وجود اینکه احتمالا کامل ترین بازی سال است به صورت رایگان در اختیار همه قرار گرفته و با وجود آپدیت‌های پی در پی و پشتیبانی عالی از حالا می‌توانیم خودمان را برای سال‌ها در حال بازی کردن Apex Legends تصور کنیم.
  • بازی Devli May Cry 5

با وجود این که داستان تا حد زیادی برای کسانی که با Devil May Cry آشنا نیستند غیر قابل فهم است و به طرز عجیبی اشاره به داستان‌های گذشته در این بازی زیاد است اما با کمی توجهِ بیش‌تر شاید متوجه داستان هم بشوید، با این وجود نسخه آخر DMC یک بازی خشن و نفس گیر از ابتدا تا پایان است با افکت‌های زیبای شمشیر و خون به سبک همیشگی Devil May Cry.

  • بازی The Division 2

در نگاه اول Division 2 بیش‌تر تکرار بازی گذشته است، یک بازی قدرتمند در سبک شوتر سوم شخص با تمرکز بیش‌تر رو بخش گروهی با سه گروه متفاوت از افراد و پیش‌رفت در قابلیت‌ها و اسلحه‌ها و… .هرچه به بازی ادامه می‌دهید متوجه می‌شوید که بازی چیزهای بیشتری برای رو کردن دارد و در انتهای هر بازی احساس می‌کنید که باید یک دور دیگر آن‌را تجربه کنید که می‌تواند شما را برای ماه‌ها یا حتی سال‌ها درگیر بازی کردن کند.
توجه داشته باشید تمرکز بازی بیش‌تر روی بخش چند نفره است و بخش داستانی بسیار کوتاه است.
  • بازی My Time At Portia

این بازی اثری جهان آزاد، شبیه سازی، نقش آفرینی و کژوال است که توسط استودیو Pathea Games توسعه یافته و Team17 Digital آن را منتشر کرده است. شما باید زندگی کاملا جدیدی را در شهر دلربای Portia تجربه کنید.

یک بازی در سبک شبیه سازی زندگی که کارهای روزمره‌ای به شما می‌دهد و بعد از مدتی احساس می‌کنید که انجام این کارها مثل: جمع کردن چوب، کار کردن در معدن، مزرعه داری و… بخشی از وظایف زندگی شماست. شما بازی را در یک خانه کوچک به همراه یک کارگاه آغاز می‌کنید و باید برای خودتان یک کسب و کار قوی با فروختن چیزهای مختلف به همسایه‌ها راه بیندازید و زندگی خودتان در بازی را پیشرفت دهید.

اما بیش‌ترین لذت بازی به انجام کارهای خلاقانه و استادانه و اختراعات مختلف، در کنار بزرگ کردن حیوانات اهلی و همچنین رقابت با دیگر افراد حاضر در شهر است، البته در کنار این زندگی ساده موجودات عجیب زیادی هم هستند که می‌توانید با ابزار مختلف با آن‌ها بجنگید یا گاهی اوقات در کنارشان زندگی کنید و هربار هم برای انجام ماموریت‌ها با آن‌ها روبرو می‌شوید و مسیر خود را از میان این موجودات برای رسیدن به هدف پیدا می‌کنید.

  • بازی Mortal Kombat 11

بازی Mortal Kombat 11 هر چیزی که از این سری انتظار دارید را درون خود دارد، چیزی نزدیک به بهترین عنوانی که می‌توانسته ساخته شود: مبارزات دو بعدی با سرعت بالا و سریع‌تر از همیشه، برخلاف اکثر هم رده‌ها یک داستان درگیر کننده و جالب در مُد داستانی، بسیاری چیزهای جدید برای به دست آوردن و باز کردن قفل آن‌ها و در نهایت مثل همیشه Fatality های جالب و جدید که کاملا حس رضایت می‌دهند، شخصیت‌های این سری تشکیل شده از کاراکترهای محبوب قدیمی و کاراکترهای جدیدی که البته به صورت مداوم در حال آپدیت و اضافه شدن به بازی هستند.
از دیگر نکات مثبت این سری وجود بخش آموزشی بسیار پیشرفته تر برای یادگیری کامبوهای مختلف و اجرای درست Fatality ها است که بیش‌تر اوقات به خاطر عدم مهارت بازیکنان در اجرای حرکات خیلی از این حرکات دیدنی در بازی اجرا نمی‌شدند اما اینبار با این سیستم آموزشی پیشرفته‌تر می‌توان امیدوار بود که شاهد تنوع بیش‌تری در مبارزات باشیم.منبع:
virgool.io