ساخت بازی ۲D در یونیتی

موتور بازی سازی یونیتی ، همانطور که از نامش پیداست محیطی را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید تمام موارد مورد نیاز برای ساخت یک بازی را به صورت یکجا در کنار هم داشته باشید، یونیتی قسمتی را برای ایجاد طرح‌ها و کارکترهای بازی در اختیار شما قرار می‌دهد، همچنین بخشی وجود دارد که شما می‌توانید در آن برنامه‌نویسی کرده و جذابیت بیشتری به بازی خود بدهید. آموزش یونیتی خیلی سخت نیست و اگر خلاقیت خوبی داشته باشید می توانید به راحتی وارد صنعت بازی سازی شوید .

آموزش یونیتی نیاز به برنامه نویسی دارد ؟

در پاسخ به این سوال می‌توان گفت بله و خیر!

برای یک بازی بسیار ساده ، احتیاجی به کدنویسی نخواهید داشت، اما برای ساخت یک بازی قابل قبول و جذاب به طور طبیعی باید بتوانید در حد نیاز خود برنامه‌نویسی انجام دهید، البته نگران نباشید چراکه این موتور بازی‌سازی از دو زبان قدرتمند #C و جاوا اسکریپت پشتیبانی می کند و شما میتوانید  بازی خود را با هردوی این زبان‌ها برنامه‌نویسی کنید. ما در آموزش های کلیک سایت به شما یاد  میدهیم که چگونه یک بازی فوق العاده برای عرضه طراحی کنید .

هزینه استفاده از یونیتی چقدر است ؟

موتور بازی‌سازی یونیتی رایگان است و شما تنها با آموزش کار با یونیتی می توانید بازی های بسیار زیبایی بسازید . بازی‌های معروفی چون Super Mario Run و Pokémon Go را با استفاده از یونیتی ساخته شده اند. شرکت‌های بزرگ بازی‌سازی نیز از این ابزار برای تولید بازی‌های خود استفاده می‌کنند. قدرت ، سادگی و کاربرپسند بودن یونیتی باعث افزایش میل  افرادبرای استفاده از این ابزار شده است .

یونیتی برای بازی های موبایلی است یا کامپیوتری ؟

در حال حاضر این موتور بازی‌سازی قادر به ایجاد بازی‌های ۲ بعدی و ۳ بعدی است، همچنین یونیتی توانایی ساخت بازی برای اکثر پلتفرم‌ها را نیز دارد، شما می‌توانید بازی‌ها موبایلی متعددی را با این موتور بازی‌سازی قدرتمند برای خود خلق کنید. حتی می توانید با استفاده از آموزش یونیتی بازی های را برای کامپیوتر ها طراحی کنید. آموزش ساخت بازی به کمک یونیتی این امکان را به شما می دهد که بتوانید یک بازی آنلاین را نیز طراحی و پشتیبانی کنید.

ساخت بازی ۲D در یونیتی

قسمت اول

قسمت دوم

قسمت سوم

قسمت چهارم

قسمت پنجم

 

clicksite.org